Koselig rusletur i Skien

Blindeforbundet hadde en koselig rusletur i Skien sist tirsdag. Turen startet på Handelstorget, gikk videre til rådhusplassen, så opp Brekketrappa til Brekkeparken. Her ble det en god pause med en kaffekopp og litt å bite i.

21. august 2020

Fra venstre Terje Dahlstrøm, Bjørg Gunø, Liv Marit Hillestad, Anne Grete Bredesen og Wenche Odden.

Så gikk turen ned Tomtegata og Kleiva til Snipetorp og Telemarksgata. Det ble fortalt historier fra stedene med utfyllende kommentarer og muntre replikker. Etter flere måneder med lite aktivitet på grunn av Cocid-19, er blindeforbundet i gang igjen med sitt høstprogram. Det har vært aktivitetshelg i Bø for barn og unge, Midt i livet gruppa har hatt tur på kanalen og i slutten av august skal  Blindeforbundet i Telemark ha tur til Blueshuset på Notodden med omvisning og konsert. Alle aktiviteten følger gjeldene smittevern krav. Laget skal ha flere rusleturer, neste blir i Porsgrunn.