Koselig tradisjon

Stemningen var usedvanlig god og julefaktoren var høy, da Norges Blindeforbund Telemark arrangerte sitt julemøte sist tirsdag i Arkaden i Skien

8. desember 2016

En glad vinner i medlemslotteriet. Elna Odden fra Skien.

Julegrøt med godt smør, sukker og kanel ble servert. Gløgg og gode julekaker ble også fortært. Wenche B Odden og Liv Marit Hillestad underholdt med flott sang. Praten gikk livelig og møteleder hadde som vanlig problemer med å komme til orde.

Trekningen av fylkeslagets medlemslotteri er en fast tradisjon under julemøte. Årets 1. premie, et gavekort gikk til Bjarne Haugen fra Brunkeberg, 2. premien som var en flott håndstrikket genser av Gro Bakke, gikk til Elna Odden fra Skien. Hele gevinstlista blir offentliggjort på Lydavisa.

Fylkeslaget takker alle som har vært med og støtte laget i Telemark via medlemslotteriet.

Neste tirsdagsklubb blir 7. februar, da er tema blindeforbundets tilbud vedr rehabilitering og habilitering.