Lokallaget i Midt Telemark har gjennomført sitt årsmøte.

Midt Telemark lokallag av Norges Blindeforbund Telemark, avholdt årsmøte sist uke i Bø.

9. mars 2022

Fornøyd årsmøte gjeng. Fra venstre Solveig Aasmundsen, Kari Bø, Svein Arne Bergskaas, Jonn Aasmundsen og leder Øivind Bekkevold.

Ifølge årsmeldingen fikk lokallaget arrangert tre medlemsmøter, årsmøte i juni og sommertur i juli. På møtet i november var tema inkluderende reiseliv i Midt Telemark og i desember ble det arrangert julemøte. Møtene som skulle vært avholdt 1. halvår i 2021, ble avlyst på grunn av korona tiltak.

Det nye styret i Midt Telemark lokallag har følgende sammensetning etter valget. Leder Øivind Bekkevold (Bø), styremedlem Solveig Aasmundsen (Lunde), styremedlem Jostein B Fosse (Bø) og varamedlem Edel Gunnheim, (Gvarv).

Etter at årsmøtesakene var unnagjort, ble det gitt informasjon om lokallagets aktiviteter i 2022. Det ble også orientert om fylkeslagets aktivitetstilbud. Tid til en kopp kaffe og god mat, ble det også. Neste møte i lokallaget blir torsdag 21. april.