Godt møte med grasrota.

Norges Blindeforbund Telemark, synshemmedes organisasjon hadde tirsdag besøk av forbundets leder Unn Ljøner Hagen, assisterende generalsekretær Karsten Aak og leder for lokalt arbeid Kristin Berglann Tronrud.

5. april 2017

Fra venstre leder av fylkeslaget Britt B Eikehaug, styremedlem Wenche B Odden, forbundsleder Unn Ljøner Hagen, styremedlem Øivind Bekkevold, leder for lokalt arbeid Kristin Berglann Tronrud, ass. gensek Karsten Aak og nestl. i fylkeslaget Svenn T Oredalen

Ledelsen i organisasjonen har besøkt 7 fylker og nå var turen kommet til Telemark. Målet for disse besøkene har vært å lytte til grasrota, få kjennskap til de ulike aktivitetene rundt om i fylkene, og høre hva medlemmene er opptatt av. I Telemark fikk de høre om et fylkeslag med mange aktiviteter og engasjerte medlemmer. Etter en runde med mye informasjon ble det tid til en god matbit og en kaffekopp. I mai blir det ikke arrangert klubbdag i Skien, men Harrytur til Sverige tirsdag 9. mai.