Sanserik tur med mange fine opplevelser.

Norges Blindeforbund Telemark har vært på tur til den koselige byen Almunecar øst for Malaga i Spania.

5. oktober 2017

Anny Solveig Larsen forteller en stor gjeng fra fylkeslaget om byen Almunecar i Spania.

Etter en regntung september var det godt å komme til sol og varme. Det ble mange fine og sanserike opplevelser med blant annet besøk til Malaga der vi fikk høre om romere, maurere og Picasso og tur til den hvite landsbyen Frigiliana. Ellers ble det tid til bading og avslappende stunder under parasollen. Det å reise sammen er gøy og trykt. Mange gode historier ble formidlet på lune og varme kvelder. Det ble mye latter og moro. Gjengen besøkte også den lille byen Nerja som ligger på en klippe ved foten av Sierra de Almijara. Stor takk til Anny Solveig Larsen for god gaiding gjennom hele turen. Norges Blindeforbund Telemark inviterer til høstmøte tirsdag 7. november, der bestemmes neste års tur.