Seminar om arbeid.

Ønsker du å komme ut i jobb? Vet du hva du vil jobbe med? Har du et mål? Vet du hvordan du skal komme deg dit? Eller er du ikke helt sikker?

30. januar 2017

Hurdal syn- og mestringssenter. Foto T W.

Er du bekymret for om du kan beholde jobben du er i, eller kanskje lurer du på om du skal bytte jobb?

I så fall kan dette være noe for deg!

Rehabiliteringsavdelingen i Norges Blindeforbund arrangerer et karriereverksted på Hurdal syn- og mestringssenter fra 23. til 26. mars.

For å komme ut i jobb er det viktig å vite hvem du er og hvilke ressurser du har. Det er lurt å sette seg konkrete mål og lage en plan.  Norges blindeforbund sine mentorer kan hjelpe deg med dette. Mentorene er synshemmede som er i arbeid. De hjelper deg med å finne ut hva du er god til, hvilke egenskaper du har og hva du kan tenke deg å gjøre. Deretter jobber du med å sette deg et mål, og så jobber dere sammen med å finne ut hvordan du kan komme deg dit.

Karriereverkstedet er gratis og Norges blindeforbund refunderer reiseutgifter.

Påmeldingsfrist for karriereverkstedet er 1. mars.

Har du spørsmål om karriereverkstedet, eller ønsker å melde deg på, kontakter du:

Hilde Tuhus Sørli, tlf 23 21 50 00, E: hilde.tuhus.sorli@blindeforbundet.no

Gry Berg, tlf 23 21 50 00, E: gry.berg@blindeforbundet.no