Stor aktivtet også i 2016

Det var god stemning og fullt hus da Norges Blindeforbund Telemark avholdt sitt Høstmøte sist tirsdag i Arkaden i Skien. Høstmøte vedtok budsjett og aktivitetsplan for 2016. Budsjettet har en ramme på litt over en million kroner.

3. november 2015

Noen av deltagerne på Høstmøte. Fra venstre Wenche B Odden, Marit Hillestad og Elna Odden.

Når det gjelder aktiviteter for 2016 blir det bl annet velkomstmøte for alle nye medlemmer i januar. Tirsdagsklubben starter i februar med informasjon om mestringskurs. Turer blir det også. Det er planlagt tur til Lidköping i Sverige, skjærgårdstur i Kragerø og Harryturer til broderfolket.

Det blir også lagt opp til aktiviteter for barn og unge med aktivtetshelger og teater.

Neste samling blir julemøte tirsdag 1. desember kl 11.00 i lokalene i Arkaden. Alle er hjertelig velkommen.