Topp aktivitetshelg i Bø.

Årets aktivitetshelg for familier med blinde og svaksynte barn ble en flott opplevelse for alle. Hvert år arrangerer Norges Blindeforbund Telemark, synshemmedes organisasjon, en helg med masse aktiviteter i Bø.

15. august 2019

Fra venstre Tristan, Henrik og Remi.

Gjengen ble losjert inn i hytter i Bø camping. Her er det kort vei til både Sommerland og klatreparken Høyt og lavt, men på selve campingplassen, er det også mange aktiviteter. To, tre og firhjulssyklene er veldig populære. Her styrer den som ser best og resten tråkker. På bildet ser vi fra venstre Tristan Melby Hafredal fra Porsgrunn, Henrik Valseth Holmegård fra Nissedal og Remi Kleiv Haugen fra Kviteseid som hadde det skikkelig gøy på firhjulingen. De hadde så stor fart at de nesten havnet i kjenna og traff svanene til Arnhild. I år var vi litt uheldig med været på lørdag. Det løste den kreative gjengen med besøk til innendørs badeland og lekepark. Stor takk til støtten fra Svalastoglegatet og Odd Fellow, Porsgrunn, som har gjort denne aktivitetshelgen mulig. Takk også til Arnhild og Bø camping for god service og oppfølging.