Sommertur (AVLYST!)

Sommerturen går til Vesterled – til Shetland, Orknøyene og Skottland.

Dato: Fra 10.08 kl. 00:00 til 16.08 kl. 00:00
Fylke: Trøndelag
Hvem er tilbudet for: Medlemmer
Pris: Kr. 14640.- per person i dobbeltrom
Påmeldingsfrist: 01. februar
Kontakt/påmelding:
Brustad Bussreiser
telefon 74 08 87 00,
e-post bussferie@brustadbuss.no

Vil du være med så må du melde deg på til Brustad Busstrafikk innen 1. februar. Telefonnummer og informasjon i teksten under 😃

Årets sommertur ble presentert på høstmøtet i oktober. Turen går til Vesterled – til Shetland, Orknøyene og Skottland. På denne turen skal vi altså følge vikingenes spor vestover. Vi skal fly t/r Værnes via Stavanger/Oslo til Skottland. Videre går turen med buss og ferjer der borte. Turen går over 7 dager, fra mandag 10. august til søndag 16. august. Ordinær pris for turen er kr 16 640,-, men fylkesstyret har vedtatt å subsidiere hver deltaker med kr 2 000,-, så det du skal betale er kr 14 640,-. Tillegg for evt. enkeltrom på hotell med kr 3 600,- og singellugar på ferge (få plasser) med kr 600,-.

Vi bruker Brustad Busstrafikk på Levanger som teknisk arrangør, så påmelding og betaling må skje direkte til dem på telefon 74 08 87 00,  e-post bussferie@brustadbuss.no.

Det er begrenset antall plasser, og «førstemann til mølla» gjelder. Påmeldingsfrist er 1. februar.  Det blir med oss en reiseleder fra Brustad. Der borte blir vi også fulgt av en skandinavisk talende guide. Vi har reiseledere, men ikke ledsagere, med på turen. Det forutsettes derfor at deltakerne kan ta vare på seg selv. Man kan gjerne ta med seg en ledsager (f.eks. et familiemedlem eller en venn), prisen er den samme for ledsager.