Ferieleiligheter på Solvik

Leie av ferieleilighet og nøst.

Solvik syn- og mestringssenter tilbyr medlemmer og ansatte leie av senterets tre ferieleiligheter i bungalow og nøst. Hver leilighet inneholder to soverom, stue, kjøkken, dusj og toalett med plass til inntil fem-seks personer, og passer godt til en familie.

Leilighetene er fullt utstyrt med sengetøy, kjøkkenutstyr, hvitevarer og TV m/ Rikspakken. Det finnes vaskemaskin, tørketrommel og fryseboks i bungalowens kjeller til felles bruk for alle leiligheter. Du finner retningslinjer for bruk og informasjon om aktivitetsmuligheter i egen gjesteperm i leiligheten.

Priser

Pris for medlemmer og ansatte er kr. 570 pr. døgn pr. leilighet. Ukeleie (mandag til søndag) kr. 2.800. Prisen inkluderer ett sett sengetøy og håndklær pr. pers. Dersom du ønsker at Solvik skal vaske ut etter ditt opphold, kommer et tillegg på kr. 360.

For eksterne leietakere gjelder egne priser, så ta kontakt for tilbud på tlf. 56 15 77 70. Se egen kunngjøring på Finn.no

Hva er inkludert?

I prisene ligger ingen matservering. Så lenge hovedsenteret er åpent, kan middag kjøpes i spisesalen etter nærmere avtale med personalet. I fellesferien er hovedhuset normalt sommerstengt i fire uker. Gjester i ferieleiligheter vil da ikke ha tilgang til hovedbygning og svømmebasseng.

Betingelser og praktisk informasjon

Aldersgrense for leie av ferieleilighet er 18 år. Leilighetene kan tas i bruk fra kl. 15.00 på ankomstdagen, og må være ryddet og forlatt innen kl. 12.00 på avreisedagen om ikke annet er avtalt.

Reservasjon av ferieleilighet

Reservasjon av ferieleilighet skjer til Solvik syn- og mestringssenter, Askevegen 701, 5307 Ask, tlf. 56 15 77 70 eller epost booking.solvik@blindeforbundet.no