Smarte produkter hos Adaptor

Gode tilbud i kampanjeperioder på produkter som kan gjøre hverdagen din litt enklere.

Når du bestiller må oppgi medlemsnummeret ditt i Norges Blindeforbund for å få rabatten.

Medlemstilbud

Fjernkontroll Handle Easy Pris før: 395,- Pris nå: 320,-

HandleEasy 321rc er en universal fjernkontroll av det aller enkleste slaget. Doro HandleEasy er også ergonomisk tilpasset mennesker som har nedsatt gripeevne. Enklere blir det ikke hverken å bytte kanaler eller justere lyden på din TV, DVD, dekoder eller stereo. Fjernkontrollen tilpasses enkelt til AV-utstyret ditt, ved at den kopierer innstillingene fra dine eksisterende fjernkontroller. Drives av 3 stk. AAA/LR03 batterier som medfølger.

Fjernkontroll Handle Easy er en liten fjernkontrall med seks knapper.

Sangean BTR-160 DAB+ radio Pris før: 1490,- Pris nå: 1200,-

Sangean BTR-160 er en enkel reiseradio med DAB + og FM-RDS og blåtann. Den har en følsom mottaker og et relativt stort og lettlest display. Du kan lade oppladbare batterier direkte i radioen. Stor høyttaler og ryddig plassering av betjeningsknappene, samt en brukervennlig innsovnings-timer om du liker å sovne til radioen. Vi har merket de viktigste tastene med taktile knotter.

Sangean BTR-160 er en enkel reiseradio med DAB + og FM-RDS og blåtann.

Tilbudet gjelder så langt beholdningen rekker.

Bestillinger kan gjøres på følgende måter:

Epost:
Besøke butikken: Pilestredet 75, 0354 Oslo, vis a vis Norges Blindeforbund. (Obs! Ny inngang og nye åpningstider)
Lurer du på noe? Her finner du kontaktinformasjon til Adaptor AS

Adaptor sender varer over hele landet med Posten til postens takster.

Du kan bestille på www.smartbutikken.no eller på telefon 23 21 55 55. Husk å oppgi medlemsnummer i Blindeforbundet for å få rabatten.

Har du spørsmål angående tilbudene fra Adaptor, ta kontakt på telefon: 23 21 55 55, eller epost hjelpemidler@adaptor.no