Ønsker du en sosial, fysisk aktiv og meningsfull jobbhverdag i Oslo?

Vi søker etter fundraisere i Oslo!

Søknadsfrist: Snarest
Ansettelsesform: Fast

Vi ser etter voksne personer med sunne og gode holdninger. Personer med veldig ulik bakgrunn lykkes hos oss. Fellesnevneren for å lykkes er god moral, gode holdninger og verdier. Du må være glad i å skravle, tørre å by på deg selv og like å bruke bena.

Vi besøker husstander i Oslo for å fortelle om hva Blindeforbundet gjør for synshemmede
Vi har to mål:

• Å rekruttere nye faste givere til organisasjonen
  • Å identifisere nye synshemmede som blir tilbudt kontakt med vårt Medlemsenter for oppfølging og hjelp.

Cv`n din er ikke avgjørende, det er personligheten din vi ser etter. Hos oss lykkes kunstnere, snekkere, studenter, postmenn, butikk medarbeidere og vi har mange flere fra forskjellige yrker.

Vi kan tilby deg en arbeidsplass hvor du vil oppleve mestring, ha ledere i ryggen og kolleger som heier på deg! Vi ønsker å skape tilhørighet, samhold og kultur, da trenger vi fine folk som deg på laget.

Kjenner du deg igjen i beskrivelsen over og kunne tenke deg å slå av en prat, send noen ord om deg selv eller ring oss.

Vi gleder oss til du tar kontakt!

Du tilbyr oss:

• Du snakker flytende norsk
  • Du klarer å gå 15.000 skritt pr dag
  • Du byr på deg selv og liker å skravle
  • Du har gode holdninger

Vi tilbyr deg:

• Skikkelig Opplæring
  • Tett oppfølging med ledere som bryr seg
  • Konkurranse dyktig lønn
  • Jobb i en seriøs organisasjon med lang fartstid
  • Fulltidsjobb 09-16
  • Mulighet for å reise litt i jobben hvis man kan og vil

Ved spørsmål til stillingen ring Vibecke Larsen på telefon : 91 13 54 80

Om arbeidsgiveren

Norges Blindeforbund er en landsomfattende service- og interesseorganisasjon av blinde og svaksynte. Forbundet har ca 300 ansatte. Vi har hovedkontor i Oslo, 19 lokalkontorer, tre syn- og mestringssentra, førerhundskole og et bo- og mestringssenter. Norges Blindeforbund driver omfattende rehabiliteringsarbeid og tilbyr blant annet kurs der blinde og svaksynte får hjelp til å mestre dagliglivet på nytt.

Sist oppdatert: 31. august 2022