Bli med på karriereverksted

Rehabiliteringsavdelingen i Norges Blindeforbund arrangerer karriereverksted 3. til 6.november på Hurdal syn- og mestringssenter, og det er fortsatt noen ledige plasser.

19. oktober 2022

Bilde av en gul blyant som ligger på et lyst ark, sammen med en linjal og et viskelær.

Spiss blyanten og meld deg på karriereverksted på Hurdal syn og mestringssenter 3. til 6. november 2022.

Karriereverkstedet er et seminar om arbeid der det å søke eller beholde jobb med nedsatt syn er blant temaene som tas opp. Det er viktig å være bevisst på egen kompetanse og hvilke ressurser du har.

Du vil jobbe med å sette konkrete mål og lage en plan for å nå målet. Våre mentorer kan hjelpe deg med dette. Mentorene er personer som selv har nedsatt syn og er i arbeid.

Norges Blindeforbund dekker opphold og reiseutgifter for deg og evt. ledsager. Det settes opp buss fra Sporveisgata 10, via OSL Gardermoen til Hurdal syn- og mestringssenter.

Ønsker du mer informasjon eller vil du melde deg på, kontakt Åste Lunder Norem på telefon 23 21 50 94 eller e-post astelunder.norem@blindeforbundet.no.