Hør på Radio Z om koronasituasjonen i Blindeforbundet.

Som så mange andre bedrifter i Norge og verden forøvrig, er også Norges Blindeforbund berørt at Covid-19 viruset.

18. mars 2020

Aage med headset på hjemmekontoret, omgitt av miksepult og PC.Innfelt i hjørnet av bilde, logoen til Radio Z podkast.

Vår webradio, Radio Z holder det gående fra hjemmekontor hos Aage på Hovseter i Oslo, og fra May Britt på Lillestrøm i Viken. Hverdager mellom klokken 09.00 og 10.00 sender de direkte i programmet Z Ni. Der får du blant annet informasjon om korona-situasjonen i forbundet, og en oppdatering fra Aage og familien i innslaget Hjemmekontoret.

Før og etter Z Ni er det også mye annet å høre på Radio Z. Musikk, Østfold lydavis, Z ung og Z barn, for å nevne noe. Du finner sendeskjema for de nest syv dagene her..

Har du ikke anledning til å høre på direkte, legger vi ut podkast av Z Ni-sendingen daglige. Du finner den i iTunes, på Spotify og her på våre nettsider