Velkommen til medlemsmøte på Zoom og Radio Z torsdag 3. november 2022

Temaer: Presentasjon av arbeid og status i to satsinger i Blindeforbundet: Synlighetsprosjektet «Offensiv 2025», og «Barometer for synslikestilling».

27. oktober 2022

Norgeskart, omkranset av zoom-logoer

Målet med Offensiv 2025 er å gjøre Blindeforbundet kjent for flere, og å gjøre Blindeforbundets tilbud aktuelt for flere. Hva har vi gjort så langt for å nå dette målet, og har vi fått med oss flere?

Norges Blindeforbund har samfunnsmessig likestilling for svaksynte, blinde og andre grupper av funksjonshemmede som formål. Landsmøtet 2021 bestemte at vi skal utvikle et verktøy for å måle status innen likestilling for svaksynte og blinde på vesentlige samfunnsområder i Norge. Hvor langt har vi kommet i å utvikle «barometer for synslikestilling»?

Program:

• Forbundsleder Terje Andre Olsen innleder.
  • Status «Offensiv 2025» ved kommunikasjonssjef Mia Jacobsen og prosjektleder Kathe Lie. Det åpnes for spørsmål/kommentarer.
  • Arbeidet med «Barometer for synslikestilling» ved Per Inge Bjerknes. Det åpnes for spørsmål/kommentarer.
  • Avslutning ved Terje Andre Olsen.

Tid: torsdag 3. november kl. 19.00-20.30

Du kan gjerne sende inn spørsmål eller kommentarer på forhånd til adm@blindeforbundet.no

Du kan delta på møtet på Zoom med PC/nettbrett/smarttelefon ved å gå inn på denne lenken:

Du kan ringe inn på tlf:
Meeting ID: 850 7350 8847
Passcode: 170537

Du kan også følge med på møtet direkte på Radio Z i stedet for på Zoom:

Det blir gjort opptak av møtet og det postes på Facebookgruppa «Debattarena Norges Blindeforbund» og på Workplace for ansatte i ettertid.