Søknad om legatmidler fra Anniken og Per Jan Doksæters legat

Foreninger, klubber og lag, Norges Blindeforbund sine fylkeslag, lokallag og syn- og mestringssentre kan søke om midler fra dette legatet til tiltak for å sikre rehabilitering, mestring og opplæring for synshemmede.

Det kan søkes om midler til å skape en aktivitet eller arrangement som er til glede for flere synshemmede, utstyr til aktiviteter og opplæring. Det kan gis midler til sosiale arenaer og møteplasser for synshemmede.

Søknadsskjema for å søke om midler fra Anniken og Per Jan Doksæters legat finner du her.
Budsjett og siste godkjente regnskap må legges ved søknaden.
Det kan søkes om midler fra legatet fra 1. desember 2023 til 1. mars 2024.
Det bes om at det ikke sendes likelydende søknader til flere av våre legater. Saksbehandler vil forelegge søknaden til riktig legat.

Søknaden vil ikke bli behandlet dersom:

• Søknaden blir sendt til andre adresser enn den som er oppgitt her.
  • Søknaden sendes inn etter søknadsfristen.
  • Mangelfull søknad.
  • Søknaden er uleselig.
  • Rapport for tidligere tildelte legatmidler ikke er sendt inn.

Eventuelle spørsmål stilles til Ann-Irene Dæhlin i Blindeforbundet på telefon 23 21 50 27 eller e-post aid@blindeforbundet.no.

Søknadsskjema med vedlegg sendes til legat@blindeforbundet.no.

Søknadsfrist 1. mars 2024.

Sist oppdatert: 5. oktober 2023