Harstad kontaktklubb

Harstad kontaktklubb er fra høsten 2015 omgjort til lokallag og har 3 styremedlemmer. Fylkeslaget har ansvar for føring regnskapet i lokallaget. Lokallaget driver likemannsarbeid hvor synshemmede og ledsagere kan treffes og snakke om utfordringer i hverdagen. De har også mulighet for å arrangerer turer og andre sosiale aktiviteter.

Møter/kafetreff en gang i måneden

Harstad kontaktklubb har møter/kafetreff på Sama kafe og Aktivitetshus, Jonas Lies gate 7, Harstad,  klokka 11.00, siste onsdag i måneden. Sosialt samvær med servering. For mer informasjon sjekk Aktiviteter i Troms

Kontaktperson: Rolv Kanebog, kontaktinfo. se nedenfor.

Møter våren 2018:

Onsdag 31. januar

Onsdag 28. februar

Onsdag 22. mars

Onsdag 25. april

Onsdag 30. mai

Ikke møter i feriemånedene juni og juli.

Møter høsten 2018:

Onsdag 29. august

Onsdag 26. september

Onsdag 31. oktober

Onsdag 28. november (Julelunsj)

Styret:

mobil 916 65 225, Rolv Kanebog mobil 909 98 872 og Magnar Horsevik mobil 908 85 723.

Grasrotandel: Organisasjonsnummer 915 876 676.

Du kan støtte Harstad kontaktklubb ved å oppgi organisasjonsnummeret til din tippekommisjonær, eller ved å sende  915876 676" til 2020 (tjenesten er gratis).

Grasrotandelen ble lansert 1. mars 2009. Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 5 prosent av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra fysiske Flax-lodd, Extra og Belago. For spillene Multix og Instaspill er Grasrotandelen 10 % av spillinnsatsen etter fradrag for gevinster.